Obsługa trudnego klienta

Efektywne metody i techniki postępowania. Strony czarno-białe

Wydanie
Ridero IT Solutions, Warszawa, .
Liczba stron
64
Wymiary
148,0 × 210,0 cm
Oprawa
miękka
ISBN
9788381267458
Język
polski
więcej detali

Wszystkie wydania w oprawie miękkiej (2)

  Tytuł Wydanie Stron Cena
Obsługa trudnego klienta Efektywne metody i techniki postępowania. Strony kolorowe
2018, Ridero IT Solutions
64
42,75
Obsługa trudnego klienta Efektywne metody i techniki postępowania. Strony czarno-białe
2018, Ridero IT Solutions
64
21,97

Kategorie

Opis książki

Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.

Opinie czytelników

(brak)
Proszę , aby dodać opinię.
Twoja ocena
Tytuł opinii
Treść
Uwaga! Proszę wypełnić wymagane pola.